jueves, 30 de octubre de 2014

A curación de contido Xosé Luis Trincado

Reflexión curación de contidos
Ante a inmensa información que nos ofrece a web era necesaria e fundamental  a figura do curador de contidos, encargado de seleccionar e  verificar  a calidade, importancia e utilidade dos datos que nos aparecen en cada  clik.
 Según  Pisani, o curador de contidos elixe e presenta elementos informativos, o que quere decir que un autentico curador determina qué información é clave para o usuario. De aí que se encargue de servir de “colador” ou filtro entre o que nos presenta o amplo mundo da web a demanda informativa existente na Word Wide Web.
Ainda que se considere tema de actualidade, a curación de contidos é unha práctica  que realizan desde tempos remotos os medios de comunicación, profesores e mestres. Tanto unhos como outros escollen e seleccionan a información que debe chegar aos usuarios, no caso dos medios, e os  estudiantes no apecto que corresponde aos profesores.  
Hai ferramientas claves para curar o contido da web son os Scoop.it, Peper.li, Storify e Pinterest,  podense atopar moitas outras de grande axuda e fácil utilización.

Esta ferramenta é clave a hora de encontrar a informacion da túa preferencia, porque che permite acceder a ela directamente. Pola súa axilidade utilidade practica recomendoa, ademàs tamén se pode seleccionar as preferencias como lector.
                                                                                   

Paso a paso
Un bon curador de contidos debe cumplir cunhas etapas:
Recoller: ainda que require tempo e dedicación a recolección da información é clave para o curador de contido. Para elo debe saber cuál é a última tendencia ou criterios de selección de temas por parte da web.
Filtrar:  tratase de seleccionar do máis ao menos importante. En esta etapa tamén hai espacio para producir contido ou información.

Compartir: unha vez seleccionada a información o paso a seguir é publicar a información e dala a coñocer.

No hay comentarios:

Publicar un comentario